hattice22 Sadece anne sütüyle beslenen bebeğim var tam 5 aylık kız bebek 6. Aya yeni girdi 9800 kg. Ek gıdaya şimdi mi başlamalı yoksa tam 6 ay bitince mi başlamalı siz olsanız ne yapardınız ?
hattice22 kbraatlas 3 gün denemicem 1 gün tadarım alerji gelişirse zaten gelişir 3 gün kabak vermenin mantıklı olduğunu düşünmüyorum.
kagan221_ Bence baslama maşallah kilosu iyi ve ayına göre de fazla o civardayi bizimde başlama dedi doktorum 6. Aya girince tadımlsrs basla dedu
kbraatlas hattice22 alerjik besinler var yumurta yoğurt peynir gibi bunlari özellikle 3 gün vermelisin diğerlerini bende hızlı hızlı geçmiştim
hattice22 Yani bebeğim tam 5 aylık 9800 kg demek istedim. Ama doğum kilosu 3900 o neden böyle fazla gibi geliyor ama normal ayına göre o nedenle ek gıda konusunda kararsız kaldım