Vsndn benim kızımda 2 yaş sürekli kabız ne ilaçlar kullandık yok yapmak istemiyor sıkıyor kendini ilaçlarla artık son raddeye gelince yapıyor makat çatlağı oluşuyor sürekli tekrarlıyor 6 ay boyunca tekrar ilaç ve çatlak için kremler kullanacağız umarım artık çaresi olur gercekten kabızlıktan çektiğim kadar başka birşeyden çekmedim genel cerrahiye de gittik beslenmesini de ayarladık tabi olabildiğince çünkü çok ama çok yemek seçiyor lifli gıdalar veriyorum hep extra lifli bir toz vardi onu da kullanıyoruz doktor önerisi ile