Parlak240 Kızlar meme + mama olarak giriyoruz ilk evolvia kullanıyorduk yaramadı simdi Aptamil avdance kullaniyorum oda kabiz yaptı doktorum hippi onerdi sizce hipp mi yoksa Aptamilin conformili mi ?
Deletedmom289 Parlak240 aptamil kabizlik ypmis niye hala aptamil kullanmaya calisiyosun..a sı yada b si sonucta hepsi aptamilin urunu..doktorun hipp dediyse onu al
Sultanim Parlak240 condormil bi benim kıızıma yaramadı çok kötü kabızlık çekiyoruz doktor bizede onu önermişti ama malesef .:(
12_yil_sonra Parlak240 canım ben aptamil aptamil prosyneo aptamil conformil sma bebelac gold bebelac nutrikonfor golden goat Ve hatta en son özel mama varya inek sütü alerjisi için olan onu bile denedim ama hipp combiotik tek geçerim
Parlak240 Deletedmom289 Aptamil conformil özellikle kabızlık ve gaz sancılı bebeklerin için özel üretilmiş kullananlara soruyorum anladın mı?
Symkoc Parlak240 kilo olarakta gayet iyi bebeğim açıkçası kilo aldırmasa da kullanırdım bebeğim kolikti bu mamayı kullandıktan sonra o kadar rahatladık ki anlatamam
Mervemim Symkoc ondan önce hipp com. Denediniz mi oda kabızlık yada gaz yaptı mı ben hipp kullanıyorum meme artı mama gidiyrm bazen hiç mama vermiyorum yinede sancılı oldugu için mamaya baglamadım ondan merak ettm
Symkoc Parlak240 Allah yardımcınız olsun çok zor oluyor o dönemler inşallah sizede şifa olur ben conformilden sonra damla bile kullanmamıştım gerek kalmamıştı inşallah sizede iyi gelir
Parlak240 Sultanim o kadar agliyor ki kıpkırmızı nefes almadan ağlıyor neler deniyorum masajlar gaz damlalari kakayi yapamıyor bakalım yarın Alicam ins bize yarar
Parlak240 Symkoc ins iyi gelir çünkü çok zor bi gece attalattm hic istemeden de olsa fitil taktım çocuğum 4 saat hiç hık demeden uyudu rahatladı
Guldas Hipp fena kabızlık yapıyor, kabızlık varsa aptamil conformil alın. Sabredip 10 gün kullandıktan sonra harika bir sonuç oluyor.
Balinannesii Parlak240 biz hiç aptamil kullanmadık ama hippi kullanıyoruz ve çok memnunuz tavsiye ederim.
Symkoc 12_yil_sonra ben iki şişe kullandım canım bir aylık bile değildi başladığımda damlaya , iki aylıkken conformile geçtim damlayı bıraktım