Arkadaslar bi süredir kizim akşamları çığlık çığlığa ağlıyor yatinca kipir kipir durmazdı gaz sandım agri yapıyor duramıyor diye düşündüm. kakasina bakmama ragmen görmemişim 😭 bugün kakasinda bağırsak kurdu gördüm bende de olurdu çocukken bilirim ne pis bisey olduğunu kizim bacaklarını falan sıkıyordu, dis gicirtadiyor du bi süredir internette parazitin belirtisi olarak yazıyor. Su aralar cok salgin olduğu icin açıkçası doktora gitmeye cekiniyorum yarin bi sağlık ocagina gidiyim diyorum ama doktora gitmeden de bi çözümü var mi. 9 aylik bu arada kızım ya benden bulaştı yada surekli herseyi agzina aliyor o sekilde bulasti gercekten cok şaşkınım 🙄