Cansu3663 Arkadaşlar maalesef bizimde başımız egzama ile dertte kortizonlu krem bile kullandık ne yazik ki tekrarladı az önce bi site de gördüm egzama için çok faydalıymış bu sabun doktorumuza da soracağım ama kullanan ve memnun kalan var mı ?
Dilaraduru Cansu3663 benim kozumda da egzama var ben denedin hiçbirşeye yaramıyor dalar biodermanın şampuan ve kremini aldım egzama için süper geçirdi
Cansu3663 Dilaraduru bende bioderma şampuan mustelanın da kremini kullanıyorum hiç bir etkisi olması maalesef. Acaba kullandığınız sabun tamamen organikmiydi ?
Dilaraduru Cansu3663 evet organik sabundu ben biodermanında kremini kullanıyorum çok fark ediyo kızımda başında ensesinde çok vardı şuan hiç yok
emine_93 Benim başıma gelmedi sabunu da bilmiyorum ama bi tandığımın oğlu da egzama olmuş Ersağ’ın ürününü kullanmış ve geçmiş