Merhaba anneler Ben Kocaeli’de yaşıyorum ve özel bir hastane de çalışıyorum. Bu aralar çok fazla domuz gribi vakası geliyor. Okullarda salgın gibi bir şey, gelen 50 hastanın 30’unda test pozitif çıkıyor. Herkes bebeklerine dikkat etsin diye uyarı amaçlı açtım konuyu. İyi akşamlar 🌼