Sanki kızımın yerine bu ay farklı bir çocuk vermişler gibi gece uyanıp 2-3 saat uyanık halde ağlama gündüz uykusunda sürekli uyanma durduk yere ağlama inat sinir beni asla dinlememe dışardan eve gelmek istememe kakasını söyleyen çocuk inatla kaçma bu nasıl bir şey dostlaarrrr deliricemmm 2 yaşı düşünemiyorum ne zaman geçiyor bu atak 😔