Dmrclk Bebeğim 10 aylık olduğundan beri sadece geceleri mama içiyor. Onda da aç olduğundan değil alışkanlıktan dolayı. Şimdi 15. Ayımız geçiyor keseceğim. Sizler neler yaptınız? Kaç gün sürüyor? Önerileriniz var mı. Azaltarak değil direkt kesmek istiyorum.
Miracinannesi_ Dmrclk su vermeyi deneyebilirsin benimki de 14 aylik gece mamasını kesemedim kuzenim su vererek kesmis bende ise yaramadı belki sende yarar ben suan biberonu suyla doldurup 3 ölçek mama koyuyorum sulandırılmış şekilde veriyorum geceleri