begoasu Benoyleuygungordum__ haklisiniz, benimki daha kucuk, hala kendini uyandiriyor Hava sicak oldugu icin olabildigince kisa bisiyle kundak yapmak istiyorum. Bi an derdimiz ayniymis gibi dusunmusum, kusra bakmayin
Benoyleuygungordum__ begoasu müslim örtüler hafif oluyorlar kundak için yazın tercih edebilirsiniz aslında 😊 yok canım ne kusuru
Benoyleuygungordum__ lAmMelodi Çok güzel bir lüks bence 🥰 Benimki o şekilde uyuyamadigi için Kundaga mecburii bir geçiş yapmıştık😂
zeldax Benoyleuygungordum__ 5 ay olmak üzereyiz kundakla ve emzikle uyuyor iyice dalınca acıyorum kundagi yoksa direkt uyaniyor
Benoyleuygungordum__ zeldax İlk gece uykusuna geçişte mantıklı oluyor hissttirmeden ama sonrasında gece uyandığı zmaanlarda devam etmiyor kundaksiz onu basarmaya çalışıyorum😪
begoasu Benoyleuygungordum__ cok ince muslin kullaniyoruz yinede cok terliyor, hep degistiriyorum ustunu geceleri
Benoyleuygungordum__ Azizbebek Evet son zamanlarda bol yapıyorum bu nedenle kolları firar ediyor kolaylikla 😂
etuerk Benoyleuygungordum__ benim oğlumda gündüz 40 dk uyuyor değişmedi pek bende o yüzden gece başlamıştım zor olur derseniz tek kol iki kol şeklimde devam edin. Hiç birşey için geç değildir biraz sabırlı olmak gerekir sadece.
Benoyleuygungordum__ etuerk Gündüz uykularinda bizde çok dakikiz alarm kurmuş gibi 40. dakika dauyanır ( bazen istisnalar oluyor tabi ) 😂 Evett başladık bakalimm Allah sonumuzu hayır etsin😂
Deletedmom_117 Benoyleuygungordum__ Büyüyünce kendisi burakti siz yarım kundak yapın İstemediginde kendisi Belli eder
Benoyleuygungordum__ Deletedmom_117 Aslında istemediğini belli ediyor ama uyku kalitesini yakalayamadı kolları disaridayken
bilememolabilir 4.aydayız ama malesef kundaksız sıçrayıp duruyor elleri kollari hiç durmuyor sürekli hareket halinde. Hadi kışın iyi ama şimdi havalar sıcak kundakla pişmezmi bu yavrular napcam bende bilmiyorum kundaksız kendini uyandiriyor hep
Deletedmom_117 bilememolabilir Altını ince giydirio ufak bı şeyle sadece kollarını sarabilirsiniz zoglum geçen senenin yaz bebeği Kubdaksiz asla uyumazdi bu şekilde yaaprim zıbın ve yarım kundak hicbiseyde olmadı
Benoyleuygungordum__ bilememolabilir İnce giydirip kundak içinde terletmeyen ince ortulerden kullanirsaniz çokta rahatsız olmaz sanki bebiş 😊
Pastaneusuluislakkek Benoyleuygungordum__ ben 3 aylıkken mecbur kalıp bir anda bıraktım, uykusunda kafa sallama hareketi yapıyordu o dönemde, doktor video istedi o yüzden kundaksız yatırmak zorunda kaldım. Bir gece öyle geçince de bir daha takmadım açıkçası.
Benoyleuygungordum__ Pastaneusuluislakkek Aaa benimkide o dediğiniz harketi birkaç defa yaptığını görmüştüm uykusundayken ,anlam verememiştim. Sebebi kundakmiymis ki 🫨