Merhaba hanımlar nasılsınız. Aranızda daha önce Spiral taktıran oldu mu? Benim iki oğlum bi kızım var ve bi kaç seneliğine çocuk düşünmüyorum. Spiral taktırmak istedim doktora gittim adetin olunca gel dedi. Adet olunca gittim taktırdı ama ultrasonda senin Rahmin çok geride olduğu için baskı yaparsam acı çekersin dedi ama bi çok kadın var böyle olan 1 veya 1,5 ay içinde cinsel ilişki yoluyla yerine sabitleniyor dedi. Aranızda yaşayan var mı ve gerçekten zamanla oluyor mu?
Bide doktor bu bi ay içinde korunmaya çalışın bir ay sonra yine gel ultrasonda belli olur eğer yerine sabitlemişse o zaman tamamdır ama değilse çıkarmak zorundayım dedi. Ve böylece bana hiç spiral taktıralamakmış dedi Nolur aydınlatın beni