33 günlük bebeğim emerken uyuyakaliyor ve bırakmıyor ben çekene hatta emmiyor artık diye çekmeye çalıştığımda hırsla tekrar emmeye başlıyor uyurken göğsümde yara oldu canım yandığı için çekemiyorum da artık ne yapmam gerekiyor bu tarz bir şey yaşayan var mı