Birbebekkkbircicek Neredeyse 2 aydır sürekli ishalim zaten ishal olmaya meyilli bir insanım,hamilelik hep öyle geçti doğumdan sonra oldum uzun süredir olmuyordum ya da olup geçiyordu bu şekilde olan var mı ağrı vs yok. Nasıl önlem alıyorsunuz
Nurcan03 Birbebekkkbircicek probiyotik kullanıyor musunuz? Ya da bu sebeple doktora gittiniz mi? Bunun birçok sebebi olabilir.
esrabade Birbebekkkbircicek aradan çok uzun zaman geçmiş cevap verirmisiniz bilemiyorum ama aynı sorum bende de var başka belirtileriniz varmı acaba ?
Elifeslemada Birbebekkkbircicek annem nerdeyse 2 yıl ishalle uğraştı durdu kadın en son kolonoskopi ve endoskopi oldu heliko bakteri tanısı konuldu sabahları aç karnına enterogermina içiyor çok şükür rahatladı
esrabade Birbebekkkbircicek başka şikayetiniz oluyor mu ben şuan böyleyim 1 hafta 10 gün oldu midem falanda bulanıyor benim geğirme isteği oluyor afersin gazım oluyor mide ve bağırsaklarımda
Nrkzy Birbebekkkbircicek aniden oluyor bende sabah hazırlanıyorum biyere gidicem mesela bir anda ağrı oluyor ishal oluyorum neredeyse haftanın 3-4 günü böyleyğm
Birbebekkkbircicek Nrkzy ben de öyle gerçekten çocukluğumdan beri böyleyim nerdeyse bazen artıyor bazen azalıyor
Elifeslemada esrabade sürekli ishaldi karnı ağırıyodu mide bulantısı oluyodu kusmuyodu ama sürekli midesi bulanıyodu enterogermina alın mutlaka sabah aç karnına için