Koko27 Bebeğim ilk doğduğundan beri uni kullanıyordu daha sonra johnson’s baby geçtim fakat ürünün internette açıklamasını görünce şok oldum hemen çöpe attım daha sonra içeriği temiz ürün araştırdım ama çok kararsızım bebeğim için göz yakmayan hem vücut hem saç için iyi gelen marka arıyorum 😊
Elifumay_devrilmez66 Koko27 mustella kullanabilirsiniz ben kızıma onu kullanıyorum dalinn kullandık bizde egzama yaptı
Egenin_pamugu mustelaya güvenmiyorum içerik açısından ünibaby de kullandık ama iyi gelmedi dalin aldım memnunum gözde yakmıyor kepekte yapmıyor
Koko27 ikiekmekaldimevegidiyorum bu ürünü çok duydum göz yakıyor mu bazıları öyle demiş sırf ondan ikilemde kaldım
27ozlem Koko27 önceden siveno köpük şampuanını kullanmıştım ama köpük formu hoşuma gitmedi şimdi baby’s green kullanıyorum çok memnunum baya da bereketli
ikiekmekaldimevegidiyorum Koko27 diğer yorumumu düzenleyemedim kızımda olmadı ama banyo sırasında genelde başı eğik durduğu için gözüne gelme gibi durum yaşamadık bu yüzden fark etmemiş olabilirim fakat google da birkaç kişi yaktığını yazmış
livanurvealpinannesi61 Koko27 ben ecowell kullandım aşırı göz yakıyor malesef çoğu instagram ve trendyol yorumunda göz yakıyor demiş kullananlar kişiler. İki çocuğum da gözüm yanıyor diyordu. Bende ıva naturaya geçtim ecowell den çok daha iyi.
plankton Ya ben de ecowell kullanıyorum ama bebeğim 4,5 aylık bu ay konak oldu 😔 sanırım iyi durulayamadık. Zeytinyağı sürüp bekletip taradım ama bebeğim huzursuz oluyor tarama sırasında. Acaba konak için önereceğiniz şampuan var mıdır?
mdea plankton bizde de uni sonrası konak oldu kaşında. Doktorumuz mustela dedi. Aldık kullanıyoruz. Yani konak öncesinde kabuklanmıştı zaten. Duştan sonrada taradık tüm kabuklardan temizlendik. Artık mustela ile devam ediyoruz.
ahsengunesveannesi plankton hipp konaklara iyi geliyor yani biz de her yıkamada dökülüyordu hiç kalmadı hiç bir işlem de yapmadım (zeytinyahi sürmek,taramak gibi..)
ZeydsMom Uni baby goznyakiyor once esimde denedim cunki ondan biliyorum ve bide kizardi benim ellerim kasindi belki sorun benndedir dedim birazcik bacaginda denedim ve kizardi. Niveani begendim yine gozune gelmemesine dikkat ediyorum ama. Guvenmiyorum bu konuda hicbirine