Mavi10 Kızlar bebeğim 13 aylık menenjit aşısı nimenrix tek dozu yaptırdık dün kolundan oldu bugün o kolunun yarısı kızarıktı ve baya şişikti acaba normal midir bir bilgisi olan var mı kızlar
Feyzosumunannesi Mavi10 Menenjit aşısını koldan mi yaptılar? Şişlik ve kırmızı olup sıcak olması çok normal. Kiyafet üzerinden buz koyup çekebilirsiniz. Bizde de oldu normal yani korkmayın.
suheyla92 Mavi10 buyukce bi pamugu kolonyayla islatip koyun rahatlatiyor ama sonrasinda o bolgeyi nemlendirmeyi unutmayin kolonya biraz tahris edebilir
Mavi10 Feyzosumunannesi evet koldan yada bacaktan fark etmiyor dediler sağlık ocağında hatta koldan yapalım dedi hemşire bilmiyorum koldan yapılmıyor mu acaba bir bilginiz var mı
Feyzosumunannesi Mavi10 Hiç bilmiyorum ama sisip kızarması normal. Biz 3 doz yaptirdik hepsini bacaktan yaptılar. Demekki koldan da yapılıyormuş. Doktorumuz direkt bacaktan yapınca sormadık hiç.