Bacım bana bi yardım edin ne olur. 2 ay 10 günlük bebeğim var ve asla susmuyor. Ya memede kalacak ya ağlayacak. Artık sabrım da kalmadı gücüm de. Gaz damlası gaz kemeri duş falan hepsini denedim. Ne yapacağım bilmiyorum çok çaresizim. Sabah 6 da uyanmış şu saate kadar 2 saat anca uyumuştur. Midesinde problem var ameliyat olması lazım ama doktor dedi ağrı yapacak bir durum yok. Bu ne o zaman niye böyle bu kız