evremo Bebeğim 10 günlük. 3.700 gram doğdu. Sezeryan oldum. Baş çevresi de 37 cm doğdu, hala aynı. Kafa şekli sivri uzun gibi geliyor pimpirikli birisiyim böyle mi oluyor normali acaba.
hayatisigim evremo şuan kafası gayet güzel duruyor sivri değil bence yuvarlak olması gerektiği gibi ve kafasının arkası üstüne çok yatmasın hemen düzleşiyor böyle bi sağ bi sol iyi
user11 evremo benim bebeğimin kafası arkaya doğru çok daha uzundu sürekli farklı yönlere yatırdım düzeldi endişe etmeyin
evremo user11 annemler uyardı sürekli sağ sol yapıyoruz ama tavana bakar şekilde yatamıyor tabi. Acaba öyle de yatırsam mı?
evremo hayatisigim bir sağ bir sol yapıyorum ona dikkat ediyorum. Ama tavana bakacak gibi yatmıyor hiç.
user11 evremo ben 3 şekilde de yatırdım bebeğim 8 aylık olacak hala da yatırırım sağ sol ve sırtüstü ama gece sırtüstü yatırmıyorum kusma ihtimaline karşı gündüzleri sırtüstü yatırıyorum
simseklivekalpli evremo sağ sol yaptıkca üzüyor arkaya doğru kafa böyle kalıyor. Sırt üstü olsun mümkünse kafa da arkaya bassın ki düzelsin. Oğlum hiç kafasını koymazdı düzelmedi.
evremo ozdemirinannesi ben gündüz başını beklerken öyle de yatırayım o zaman teşekkürler. Zaten hafif sarılığı var 2 saatte bir besliyorum gazını çıkarıp uyuyor
Uykusuz-annee evremo geceleri bir sağ bir sol yatır gündüzleri uyanıkken düz yatır benim oğlumun çok siviriydi 1.5 aya yakın bu şekil yaptım bianda düzelmeye başladı. Düzeldi
Deletedmom_216 evremo benim oglumun da oyle canim suan kusma ihtimalleri olsugu icin mecbur yan durmasi gerekiuo kafalari. Duz yattiklari zaman duselcektir merak etme☺️