Doktorum sünnet sonrası krem falan vermedi fitil verdi sadece. Bir de 3 gün yarım saat ılık suda oturt bebeği dedi. Havalar soğuk hasta olur diye korkuyorum açıkçası. Dün yaptırdım sünneti bugün ılık suya koydum ama 10dk oyalayabildim. 3 ay 22 günlük bu arada bebeğim. Bir beden büyük bez kullanıyorum ve karton bardak koyuyorum. Bardağı kullanmayı bırakınca beze yapışır mi acaba krem kullanmadığım için??? Sizler sünnet sonrası bakımı nasıl yaptınız ??