Hoşgeldin 4.ataaak, Allah yar ve yardımcın olsun derim. Bana o zamanlar 4.atakta neymiiiiş çapanın sen esas şimdi gör diyenlerin ağzına kürekle vurasım geliyordu ama o anları da hatırladım da zor ya vallahi zor her türlü zor anacım. Bol bol temas yapın sakinleşir kokunuzla…