onemore İstanbuldayım şu an oda sıcaklığı 26-27 giderece görünüyor zıbın ve kısa kollu pijama giydirdim üstüne muslin örtü örttüm ama bi tedirgin oldum üşür mü diye? Siz nasıl giydiriyorsunuz?
Eylul301023 onemore 25 derece şu an ev kolsuz bodyle yatıyor üstünde incecik örtü var onuda açmış zaten ama çok sıcak
sezer2022 onemore 21 aylık oğlum kesinlikle örtü tutmuyor üstünde, 1 tog kolsuz uyku tulumu giydiriyorum
deleted20517 onemore bende İstanbul’da yaşıyorum atlet ve şortla uyuttum şuan kızımı,bence üşümez tedirgin olmayın ara ara kontrol edin içiniz rahat eder
Ececec onemore istanbuldayız ev 25 derece 2 yarım kollu çıtçıtlı bide ince pijama giydiriyorum üstünü örtmüyorum.
ZeydsMom 26 derece kisa kollu body ile uyuyor . Biz henuz uyumadik bakalim geceye dogru duserse alt giydiririm ama inanmiyorum cok sicak. Ustunu zaten ortemiyorum aciyor.
gulceebrar onemore şuan ailemin evindeyim sıcaklık 34 derece kısa kollu zıbın ile pijama altı giydirip uyuttum üstüne birşey örtmedim sabaha karşı sıcaklık düşüşüne göre müslin örtü örterim sizinkide gayet ideal olmuş
beyzzsenturkk_ onemore üstüne bişey örtmenizi tavsiye etmem kızım battaniyesini kafasına çektiğinde uyku haliyle elim ayağıma dolanmıştı farketmeyebilirsinizde odaya uygun giydirin yeterli kızım 17 aylık atlet kısa taytla yatıyor