balkay Estağfirullah olur mu öyle şey yorumunuz icin teşekkür ediyorum 🥰 diğer odalarda vakit geçirmeyi deneyeceğim inşallah huysuzluğu gider biraz. Bu arada diğer yorumlarınızı okudum Allah yardımcınız olsun gerçekten kaynana,kayınbaba,kayın,görümce vs. İle yaşamak çok zor hele ki anlayışsız birileri ise daha zor üstelik bebeğiniz var hangi işe yetişeceksiniz size de yazık