Benimde adetim geçikmişti korktum evde test yaptım pozitif çıktı sprail olmasına rağmen hemen doktorumu aradım ertesi gün gittim kan verdim negatifti sprail de yerinde duruyordu ilk 1 ay kayma ihtimali çok yüksek sonrasında düşük ihtimal dedi doktorum ama o korkuyu anlatamam o yüzden benim gibi stres yapma testler de yanıltıyor biraz daha bekle kan ver