Anneler.. 10 aylik kızım var 2 aylıkken saçlarını sıfıra vurmuştuk hem ana saçını keselim hemde büyüyen kadar saçıda uzasin birdaha kesmeyelim dedik.. iki gündür fark ediyorum saçları dökülüyor böyle tel tel neden acaba daha önce olmuyordu böyle.. yani yeni dogdugunda dökülüyodu o çok normaldi zaten de kesmiştik bidaha olmadı şimdi niye böyle oldu ki