Smr29 Kızlar doktor ek gıdaya dört buçuk ayında başla dedi meyva suyu, çorba felan ver dedi sizce bu aylarda başlanmalı mı bu gittğm iyi doktor diyorlar ama kimiside 6 ayda başlanır diyor. Bu ayda başlayanlar neyi nasıl verdiniz?
littlefish Smr29 bizim doktorumuz da sanirim bebegim 4.5 aylik olunca baslatacak. Su an 3 ay 10 gunluk. Sutum kesildigi icin sadece mamayla besleniyor. O yuzden erken baslatacak diye dusunuyorum.
aysegul_my Smr29 tadıma başlarsin iste meyve suyu corbalardan azcik taddircaksin taddirırken 1 ay sonra tam öğünlere geçersin bi nevi 5 bucuk aylikken ek gidaya geçmis olucak tabi doktordan doktora değisir bu durum bilemem benim kizim mama ile besleniyo 5ay 10 günlukken başladim ama öncesi ona dokunmicak kendi yaptigim seylerden cok az taddiriyodum oğlumda mama ile beslendi onada 5 aylikken başlatmişti doktor
findikburunlusahra Smr29 biz 5 ayda başladık tek gogus emdi için başlatmıştı doktor 6 ayın sonunda tamamen bıraktı emmeyi mama ek gida alıyor 8 aylik olucak
Beyzaveduru Bence erken. Destekli bir şekilde kucağınızda veya mama sandalyesinde oturabiliyor mu. Ben 5 ay 20 günlükken başladım bir kaşık yoğurt havuç patatesle bile baya zorlandı. Sürekli ıkınma hissi oluyor kabız oluyor vs. Kilo alımı yerindeyse başka bir doktora danışın
heygorl Normalde 180 kuralı der tüm doktorlar şayet bebeğin kilo alımında mama meme durumlarında sorun yoksa. Şaşırdım. Meyve suyuna ayrı şaşırdım siz bence başka doktorun daha fikrini alın ona göre ilerleyin
kedisevercan Desteksiz oturana kadar başlanmaması gerekiyor. Ayrıca ek gıda için acele edilmesinde kabızlık kaçınılmaz oluyor