Kan dışında ekstra ateş halsizlik falan yok ondan dolayı biraz rahatım ondan sonra da kaka yapmadı bir daha kan damlasından şüphelendim bende ama yaklaşık bir aydır kullanıyoruz onun dışımda beslenmemde farklı bir şey yemedim aslında doktorumuz a fotoğraf attığımızda tahlil i önerdi ama ben gözlemlemek istedim aslında geç kalıncak bir durum olmaz inşallah