buketzm Arkadaşımın yeni bebeği olacak bebem natural almak istiyor. Fakat hiç markette yok.. kullananlar memnun kalıp kalmadığını söyleyebilir mi? Ben 1 numara goon kullanmıştım baya memnun kaldım. Sizde yazarsanız arkadaşıma da fikir olur🥰🌸
alpsmother_ buketzm bebem natural çok çok kötü kullandım almasın sürekli sızdırıyor. Goon mavi paketi kimse önermemiş ama ben çok memnunum molfixle aynı geliyor bana
Kbr-a buketzm uzun bi süre ilk zamanlarında bebem natural kullandım daha sonra goonun külot bezine geçtik diğer bezlere göre pişik isilik sızdırma yapmadı
aysemuderler Bunlar birbiriyle karşılaştırılacak bezler değil ki. Bebem natural ucuz. O açıdan güzel. Molfix sleepy benzer bezler. Molfix bir tık daha iyi. Baby me de ucuz. Goon kullanmadım.