Kızlar kızımın 7 ayı bitecek, sadece anne sütü alıyor ve 1 ay olacak ek gıdaya geçtik. Çok zorlamıyorum ne kadar yerse o kadar, tadım yapıyoruz. Son 4-5 gündür bezlerinde çok az çiş var, bu zamanlarda çiş miktarı mı azalıyor acaba sütüm mü az geliyor bilemedim, bu aylarda benim çiş miktarı az gibi gelen anne var mı ?