Papatya-eylul88 Kızlar yapistiriyorum çikiyor denk gelmiyor varmı bunu vermenun pratik yolu?bide vermeden önce yani poseti yerlestirmeden önce bisey yapmak gerekiyor mu oncesinde?kiz bebek
bayram08 Papatya-eylul88 Bize doktor poşetle verilen çoğu tahlil yanlış çıkıyor demişti. Evde altını açıp temizleyip öylece idrar yapmasını bekleyeceksiniz yaptığı an idrar kabına alırsınız sonra hastaneye getirirsiniz demişti. Tabi yapamadık Biz kaldı öyle.
bayram08 Papatya-eylul88 Poşetle vermeyi düşünüyorsanız da ben bir defa dememiştim direk yapıştırınca idrar dolmuyor maalesef. Ama aralayıp hafif içe doğru yapıştırırsanız dolma ihtimali daha fazla olur.
yasmiiina bende çok uğraşmıştım bezleyince kayıyordu son çare poşeti yapıştırıp bezlememiştim😂 gece fazla emdiği için sabah uyanır uyanmaz takmıştım kısa süre içinde yapmıştı zaten
Papatya-eylul88 yasmiiina bide yarim saat icjnde hastaneye goturmemiz gerekiyormuş.sizede öyle dedilermi
Papatya-eylul88 bayram08 e bizede poseti idrar kabina koyun getirin dediler direk kabami yapsak acaba
bayram08 Papatya-eylul88 Her hastanenin işleyişi farklı sanırım. Bizde poşetle verdiğimizde yanında cam tüp verdiler ona koyup öyle vermiştik idrarını. Poşeti koymamıştık yani poşetteki idrarı tüpe aktarmıştık. Bencede siz direk kaba idrarını yaptırın poşetle uğraşmamıs olursunuz.