Bebeğim 6 aylık. Ortalama 2 aydır tek öğün gece yatarken mama veriyorum. Çünkü bazen sütüm azmış ve doymuyormuş gibi geliyor. En azından uyurken karnı tam tok olsun istiyorum. Gündüzleri ise öncekiler gibi bütün gün emzirmesem hangisinde süt var yok anlayamıyorum. (önceden tüm gün dışarda isem mama verirdim akşamına göğsüm şiştiği için sağarak boşaltırdım. Şimdi bütün gün emzirmesem göğsüm öyle şişip rahatsız etmiyor) sütüm azalıyor mu normal mi bilemedim. Bu süt artırıcı şeylere tekrar ağırlık mı versem bilemedim fikri olan