Bende aynı seyi 3 bucuk aylıkken yapmıştım. Annem ve babama bırakmıstım. Anneme sorduğumda yok kızım hıc ağlamadı , cok usluydu dedi. Babam da sen gittin gideli ağlıyor zor susturdu annen dedi😬😬😬😬 bende sonra onsuz asla bir yere gitmedim asırı vicdan yapmıstım. Taa ki işe baslayana kadar. Artık her gün alsama kadar ağlıyor ve calıstkgım ıcın cok bir seceneğim yok 😔