Bu durum başına gelen var mı iltihaplı romatizma hastasıyım belde tutulum yaptıktan sonra daha o geçmeden solumda iltihap oluşmuş o da tendonu yırtmış doktorum kortizon yapacağım diyorum o çocuk emziriyorum bir şey olmaz dedi şu an zaten hap olarak kortizon tedavisi alıyorum ilerlerse ne olur veya ne zorlukları oluyor