Merhaba 39 günlük bir bebeğim var. Mama ile besleniyor. Bir ay boyunca günde 1 kez kaka yapardı son 5 6 gündür her bezde kaka yapıyor. Doktoruma sordum ateş ve kan görmediğin sürece normal dedi. Böyle bir durum ile karşılaşan var mıdır? Doktor normal dese bile insan endişeleniyor.