Sezeryan doğum yaptım 2 ay önce fakat hala kanamam devam ediyor çok şiddetli olmamakla beraber leke leke. Doktor vajinal muayene etti. Herhangi bir sorun yok hormonal olabiliyor dedi hormon ilacı kullandım ve hala oluyorum. Benzer durum yaşayanlar oldu mu?