Selam kızlar,
Bebeğim bazı uykularına oldukça normal beşiğinde geçebiliyor bazı uykularında ise kafasını kopar beşiği istemiyor halbuki nasıl uykusu var ama görseniz bacaklarını vuruyor ağlıyor, bende dayanamayıp alıp kucağımda uyutuyorum. Bazen kucakta salınarak uyumak istemesi de bana ihtiyacı olduğunu düşündürdüğü için açıkçası her uykusuna beşikte olacak diye dayatmıyorum ama neden böyle oluyor olabilir? Diş çıkarmak üzere,7.5 aylık ama bebeğim hep böyleydi. Uyku aralıkları desem çok tuhaf ki sabah olan ilk uykusu 2.5 saatte gelirken, diğer iki uykusu 3 ,3.5 saatte geliyor eminim çünkü ne zaman 2,5 saati denesem uyumadı. Hepsini dişe mi bağlamalıyım 😂 bu durumu yaşayan tecrübeli anneler var mıdır?