5 gün önce arkadaşımız tarafindan evlerine davet edildik. Bi gittik çocuklari atesli ve burnu akiyor ! Evet bu ortama cagirilmisiz. Ertesi gun cocuklarini dr a götürmüşler bogazlari şişmiş antibiyotik baslanmis. Tam 5 gün sonra da kızım hastalandı ! Bir sabah öksürük başladı, burnu aktı tıkandı ve aksam 7 gibi ateşi çıktı. Çok şükür ki inatçı ateş değil. Ama 2 akşamdır bu saatte çıkıyor ve calpol iciriyoruz.
Doktora gitmeli miyiz, nasil bir yol izlemeliyiz