birprensesanesi Ballilokmam11 evet şuan için iyi oluyor fakat benim sorumda küçük gelirse ne kullanmalıyım diye idi şuan için 6 oluyor
alparslan1_ birprensesanesi benimki 11buçuk aylık erkek. Molfixte de sleepy de de 4 numara kullanıyorum. Hepimiz bu numaralarda kullanırken, bence sizin kullandığınızda bir sorun olabilir. Genelde 1buçuk yaş ve sonrasında kullanılıyor 6 numara diye biliyorum.
Karakiz1 6 numara bebeginizr büyük hanfendi siz iyi mi bileceksiniz diceksiniz ama öyle rahatsız olur bebegınız dogdu dogalı kullanırom molfıx kalıptan kalıba deısır diyosunuz ama cok nafır denk gelmıstır
birprensesanesi Karakiz1 bende doğduğundan beri molfix kullanıyorum 6.5 aylık şuan 6 no kullanıyoruz rahatsız da olmuyor gayet iyi kullanıyoruz. zaten sorumda küçük gelirse diye sordum taşma vs yapmasın diye şuan için dar gelmiyor zaten
Melike_ikra Karakiz1 Allah aşkına kadın bilmeyecek mi hangisi olduğunu ? Benim kızımda 6 numara beze geçecek 5 numara elimizde az kaldı ve hafif sıkmaya başladı. Benim yeğenimin kızıda 6 buçuk aylık 6 numara bez kullanıyor
Ozgee59 birprensesanesi denemeden bilemezsiniz. Ayrıca kaç kilo bebeğiniz daha küçükmüş 6 numara için aslında
Ruzgarmommy birprensesanesi bebeğim 22 aylık 11 kilo ve 6 numara bayağı büyük size nasıl küçük geldi anlamadım biz şu an 5 numara kullanıyoruz molfixin yeni nesil kalıbı da gayet büyük bence
birprensesanesi niluna o zaman uzun kullanılıyor 6 numara inşallah bizede küçük gelmez teşekkür ederim
Busra9554 birprensesanesi şaşırdım evet çünkü benim oğlum şuan 18 buçuk aylık ve doğduğundan beri toplu Bi bebek. Biz 5 numara kullanıyoruz. Sizinde dediğiniz gibi bezden beze değişiyo genel olarak bezlerin kalıpları küçük. Çok bez denedim bende ve şuan molfix pure soft kullanıyoruz diğer molfixe göre kalıbı daha büyük ve daha güzel. Sizede tavsiye ederim.
birprensesanesi Busra9554 teşekkür ederim sarı paket degilmi biz e bebek mavi beyaz 6 kullanıyoruz digeri nasıl acaba. E bebekte varmıdır
birprensesanesi alparslan1_ yani normal bez mavi e bebekten alıyorum 6.5 aydır bir sorun olsa anlardım diye düşünüyorum Yani küçük gelmeye başlayınca degiştiriyorum mavi paket 6 numara normal e bebek ürünü
Busra9554 birprensesanesi evet sarı paket. E bebek İnternet sayfasında var ama mağazasına gidip hiç almadım. Ve dediğim gibi sarı paket pure soft kalıp olarak daha rahat benim oğlum da toplu olduğu için onu kullanıyorum ve çokta memnunum.