Arkadaşlar merhaba, alerji belirtileriniz olduğu halde yemeye devam ettiniz mi? Doktorunuz ne önerdi? Çevremde azar azar yemeye devam ettim diyenler var. Doktorumuz da neye alerjisi olduğunu bilmiyoruz henüz, bana diyet yap demedi. Korkuyorum yemeye devam edersek sıkıntı ilerler mi yoksa çocuğun bağışıklığı alışır mı?