Milana19 Merhaba bebegim 4 gundu pisik ve kremler suruyom ama yardim etmiyo. Ne yapa bilirim? Lutfen yArdim edin
canyarim Bepandhol kullandın mi canim ? Ne zamandır var,bide ıslak mendil kullanma yıka yada pamukla sil benim kızda o pişik sandım mantar olmuştu dikat et canim
Milana19 canyarim canim evet kullaniyorum yikiyorumda qaliba benimkide mantar o zaman gecmiyo cunki cok korkuyorum gecdimi simdi bebeginizde?
Eliffy Mustela ve desitin kullanıyorum. Islak havlunun markasını değiştirdikten sonra kızarıklıklar oluşmaya başladı. Bepanthol baby bi iki günde toparladı. Tavsiye ederim
gizemkarahan Milana19 benim oğlumda öyleydi kıpkırmızıydı çocuğum doktora bile gittik ne yapsak geçmedi bebek bezini değiştirin dedi markasını değiştirdik ve travazol krem verdi sadece 3gün günde 1 2kere kullandık 3.güne kalmadan hemen geçti
ballilokmaninannesi @Milana19 canım pamuğu ıslatıp onunla temizle ve silverdin diye bi krem var yara ve yanık kremi o pişiğe çok iyi geliyor eczaneden bulabilirsin inşallah hemen geçer
Pinarakcay Bugün pişikten sağlık ocağına götürdüm bende iki tane krem verdi mandalina kivi portakal limon c vitaminleri asitli olduğundan pişik yaparmış kaç aylık bilmiyorum ama veriyorsan bir süre vermeyi kes canım
Ebruk42 Milana19 Doktor temizleme pamugu ile kaynamis sogumus su ile zeytinyag sur surtme yapmasin demisti gecmesi icin de hametan onermisti
canyarim @Milana19 hihi geçti canim 1 hafta falan kulandım sonra geçti tekrar 1 hafta kulandım artık bıraktım, böyle sivilce tarzı çıktı ilk başta sonra kirmizilasti çoğaldı ne yaptıysam geçmesi enson dr götürdüm geçti fazla bekletme derin canim
Muhammedd23 Milana19 böyle geçmediği de mantar kremi kullan dedi doktor. Yara coksa Travazol ananbir hafatadan fazla kullanma sonra dermorest kullanmaya devam edebilirsin o kortizolsuz mantar kremi. Hamazinc ile kullanabilirsin içinde çinko var. Ya da evde cinkolu pişik kremin varda üstüne onu sür
EliS_ Efvahi Bu konuda yalnız olmadığımı bilmeeek 🥹❤️ Gerçekten hergün ne yediricen derdi var ciddi ciddi e bebekten pekmez aldım 6. Ayımızdayız kararsızım vereyimi vermeyimi cici bebe bisküvi aldım yine içeriği temizmiş ordakimin diye. Bide irmiğini ama nasıl yapacam şaşıyorum😄
Belinayyy Milana19 sutunuz var ise sutunuzden damlatabilirsiniz anne sütü pisigede iyi geliyo yoksa da beziki değiştirirken bebek pudarasi dokebilirsiniz ben ogluma ole cozum bulmustum kuru tuttugu icin pisik yapmiyordu