Hanımlar merhaba. Oğluşum 1 yaşında ve inanılmaz sinirli öfkeli bir bebek. Aile ortamımız sakin huzurlu bir ortam, nasıl bu tarz öfke sorunu oldu anlamlandıramıyoruz. Genetik mi, yoksa kişilik özelliği mi bilemiyorum. Mesela elinde bir şey var onu elinden anlatarak alsam dahi ( mutfakta yerde şehriye tanesi bulmus ve ağzına atmaya çalıştı) kıyametleri koparıyor. Yere kapanıp yerleri yumrukluyor😑 var mı bu tarz deneyimleri olan anneler, nasıl davranıyorsunuz? Neler yaparak unutturuyorsunuz?