Adatanis Cizgilicorap ben 5 aylıkken termal suya soktum ama özel yerdi suyun sıcaklığını kendim ayarladım kükürtlü suydu kızımın kabızlığı vardı ona iyi bile gelmişti yani sorun olmadı 👍
Minel-inannesi Cizgilicorap kizim 1yasindayken karahayitta kırmızı suya sokmustuk doktorumuzdan onay alipta. Hic uyku bilmeyen kizim suda 10 15dakka oynadiktan sonra bi banyo yaptiriyoduk geceden sabah mışıl mışıl uyuyordu ☺️
elmaliturtam Cizgilicorap 2 yaşa kadar sakın demişti çocuk doktorumuz içinde bulunan minerallerden dolayı demişti
Cizgilicorap Pera48 12 yaşa kadar girmesin diyen de var, 2 yaşa kadar vs diye de yazıyorlar. Bilemedim ya aslında şifalı su sonuçta
Cizgilicorap Adatanis bizimki de özel aile odası suyun sıcaklığı 37 dereceymis bebek için iyi aslında
Pera48 Cizgilicorap bazılarında ağır metaller var size şifa olan bebeğinize zehir olabilir. Bence girmemesi en iyisi.
littleflower Suyun özelliğine göre bile değişir bu. Her şu herkese iyi gelmez gideceğiniz yerin özelliğini öğrenip danışmak lazım.
Cizgilicorap elmaliturtam yaaa şimdi rezervasyon yaptırdık gidiyoruz ama bı yandan da içim rahat değil ama bir yandan da ne olacak diyorum
elmaliturtam Cizgilicorap bizde küçükken niyetlenmiştik gitmeden sormuştum ağır metaller falan bir şeyler anlatmış İnan hatırlamıyorum az sokarsın suya sende Allah’ın izni ile bir şey olmaz inşallah