Kkg Merhaba. Hamileliğimin başında bileklik almıştım hep taktım sonra doğum yaptım takamadım bileğimde rahat edemedim Bebek kucağımdayken filan. 57 günlük bebeğim var aşırı gazlı ve gündüz uykuları hiç yok huzursuz hep geceleri bir gün tıkayıp bir gün de masajla uyutuyoruz zorla 2 3 gün önce gecenin bi yarısı aklıma geldi ayak bileğine taktım ertesi gün gündüz deliksiz 1 er saat uyumaya başladı. Gazı var ama sakinleştirdi gibi geliyor bana. Çıkarmayı düşünmüyorum. Gerçi ben süt alerjisi diyetindeyim, kimi görsem abdestli namazlı oğluma okuyun diyorum doğduğundan beri, bir de kehribar hangisinin etkisi oldu bilmiyorum. Diş ve aşı zamanları bakalım etkisi olacak mı.