Merhaba kızlar başlıkdada bahsetiğim gibi benm oglum 2 yaşında aşırı bağrıyor yorulmadan bıkmadan gün boyu bağrıyor 2 yaş sendromunda bağırma varmı😭 yaramazlıgı var kendine vurması vesayre 2 yaş sendromu normal diyolar bu duruma ama bağırmasına herkez şaşırıo niye bukadar bağrıyo bu cocuk diyolar sizce normal değlmi 2 yaşında böyle yapması