
Kızlar ramazan ayında almıştım bu elbiseyi ufak bir deposu vardı dikişlerinde bir arkadaşım mağazaya götürmemi söyledi ama ben ufak olduğu için pek önemsemedim ama ikinci kez giydirdim bir saat içinde bayağı açılmış böyle olmuş mağazaya götürsem ilgilenirler mi acaba çok da severek almıştım 360 TL idi yenisini verirler mi ya da iade edersem