MervEdiz Bugün 2. Ay aşımızı yaptırdık sağlık ocağında koluna kolanyalı pamukla pansuman yapabilirsin dedi galiba yanlış mı hatırlıyorum bilenler cevap verebilir mi? Bebeğim huzursuz durmuyor onu yapsam rahatlar mı?
Feminel MervEdiz bizim ebemizde hiç birşey yapma dedi. Huzursuzluk oluyor normal ateşinde çıkabilir takip et canım sen.
Deletedmom388 MervEdiz Hiç öyle bir şey duymadım canım. Huzursuz olursa ya da ateşi çıkarsa yarım Paranox fitil önermişti hemşire..
MervEdiz zumramomm evet verdim de onu da yapsam rahatlar mı acaba dedim yani tam da hatırlamıyorum 🤦🏻♀️ Teşekkür ederim 🌸
Bengisu_dunya Yok rahatlamaz yarına gecer huzursuzluğu uykuda yapabiiliyor 2. Ay aşısı. Birazcık nazını çekçeksiniz bıugunluk. Bol bol sarılın ten taması yapın ve emzirin geçmis olsun kuzucuğa😌
MervEdiz Deletedmom30 bizimki de şişebilir müdahale etme dedi de kolonya sür dediğini hatırlıyordum arkadaşın biri cevap yazmış bacaklarına demiş onun ebesi de koluna müdahale etmedim zaten şurup verdim teşekkürler 🌸
Thanim MervEdiz bana asi yerine dokunma sakin demisti ateslenirse paranox s fitil verirsin demisti ilk kez duyuyorum sizden kolonyayi ben olsam surmem
Beyazkugu MervEdiz bizde bugün aşı olduk kolundaki aşı apse yapabilir dedi sakın hiç bi müdahalede bulunma dedi kendi kendine geçer dedi 3 gün yıkama dedi bide
MervEdiz Alya_sare bacaklarına mıydı 🤦🏻♀️ Evet bi kolonya sürebilirsin dediğini hatırlıyorum da bebeğimin ağlamasını susturuyum diye odaklandığım için aklımdan gitti teşekkür ederim 🌸
Deletedmom30 MervEdiz aşı yerine lokal olarak sürün diye söylemişti bizim ebemizde 😊 Çok geçmiş olsun 🙏