Bebeğim 20 günlük bazen sütüm iyi oluyor bazen gerçekten az göğsüm boş boş oluyor sağım yapınca da zaten 30 cc anca çıkıyor iki göğüsten. bazen 150 cc buluyor anlayamıyorum bu normal mi acaba herkesin ki mi böyle? özellikle deliksiz 4 saat falan uyursam artıyor ama o da bebekle pek mümküb olmuyor