Bayanlar 19 aylık bebeğim kız sütten kesiyorum cok zorlu bi süreçti emzirmek sarılık 65 gün sürmüştü ve sonrasında memeye tutunması vs cok zordu benim için sağdıkça sütüm coğaldı ememedi biberon meme uçları herşeyi yaptım sırf emsin diye ayakta mı gezmedim uyurken mi emzirmedim kendimi yıprattım. Neyseki emdi ama ben cok yoruldum artık şuraya kadar geldiğime şükrediyorum. 1 yaş sonrası tek göğsümü emmeye başladı diğerinde baya azaldı emmeye emmeye ve artık oyun haline geldi saçma sapan vakitlerde meme istemesi sadece gece uykusunda güzel emerdi onun haricinde emen bi bebek değildi. Neyse cok uzattım.. artık bu duruma son vermeye karar verdim dün hiç emzirmedim türk kahvesi sürdüm pis öğk vs yaptım kendide anladı tabi sürekli bakmak istedi gösterdim bak annecim pis olmuş artık öp ve bay bay de dedim sürekli bu şekilde gösterdim gece ise iki kere uyandı ilkinde ağladı ama pes etmedim ikincisinde annecim meme pis olmuştu ya hani dedim aç dedi gösterdim pis öğk dedi koynuma yattı uyudu çok şükür zorlamıyor beni dediğim gibi düşkün değildi zaten ama sorun şu kiii anlattıklarımı okumak istemeyen varsa Asıl SORUM;
Tek göğsüm taş gibi şu an ara sıra soğuk kompres yapıyorum bunun haricinde ne yapmalıyım? Süt Nasıl geri gider? Yorumlarınızı bekliyorum. Sağım yapmadım dün öğlenden beri dayanılmaz bi sancım yok cünkü sadece taş gibi oldu süt birikti artık ne yapmam gerekir?