Kızlar bebeğim 6 aylık olmak üzere. Öğretmenim bu sürece kadar rapor aldım ama daha fazla uzatamadım. Pazartesi işe başlıcam iki hafta çalışcam sonra zaten özelde olduğum için ayrılcam kendim bakıcam. Bebiş emmeyi bırakır mı tek üzüldüğüm şey bu🥺sabah 8.00/15.00 arası mesai bu arada