Kızlar ne bu 8.5 aylık olduk son 1 haftadır kızım içimden geçiyor. Gündüz gece 10dk uykuya geçen çocuk gitti 1 saat 2 saat salla allah salla bir türlü derin uykuya geçmiyor zor bela geçse yarım saat bilemedin 1 saatte bir uyanıyor. Geri uyutmak işlence emse bile uyumuyor. Deliricem artık zaten üzüntüden sütüm kaçtı bir de üstüne uykusuzluktan intihar etmeyi falan düşünüyorum ben ya. Bitiyor mu bu geçiyor mu? Eğer geçmiyorsa canıma kıyıcam o noktadayım.