Kızlar evde yapılacak çok işim var ve yapmadıkça beynim çok yoruluyor birini yaparken diğer yapılacak çok işlerimi düşünüyorum ve yaptığım işi de bırakasım yapmayasım geliyor sürekli diğer işleri çok düşünüp beynimi yorduğumdan mı öyle yapasım gelmiyor siz nasıl yapıyorsunuz kızlar