mutlubibekleyis 26 derece bazen 27 yi buluyor ve 4 günlüğüz, zıbın üstüne tek üst altına patikli alt ve çorap giydiriyorum, uyurken de kundak ama çok sıkıyormuşum gibi geliyor normal mi ne giydirmeliyim 🥲
karakizika1704 mutlubibekleyis kundağı kalin değilse yeterli gelir bence müslim kundak kullanabilirsiniz 😇
askbebegimmbenim mutlubibekleyis 26 27 derece bebek için fazla . Kasımda dogum yaptım evin içi 24 derece de sabitti. Patikli tulum giydiriyordum. Ama yaz şuan havalar da sıcak
DevosMom mutlubibekleyis 26 derecede sadece kısa kollu zıbın giydirmeniz lazım hatta atlet de olabilir.
mutlubibekleyis karakizika1704 tek müslin kundak, üzerine tekrar uyuyunca penye vs örtü örtmeyeyim değil mi uyurken üşür mü
karakizika1704 mutlubibekleyis projenize gerek yok zaten kundak battaniye görevi görür bide bebek kibitldamadigi için kendi sıcağıyla kalir😇
askbebegimmbenim mutlubibekleyis valla canım suan yaz sığır kollu zıbın kiydir. Ben mesela şuan sadece zibinla bırakmama rağmen terliyor çocuk Antalya. Ama çok sıcağa da gelemiyor bebekler. Sıfır kol zıbın çok ince patiksiz tulum giydirebilirsin. Üstünü akşamları uyurken hafif muslinle ört yeter oda 24 dereceyi geçerse çocuk burun tıkanıklığı yaşıyor
1pek mutlubibekleyis kundak patikli tulum ve corap cocuk pisik ve isilik olur benim 3. Cocugum 2 aylik suan zibin yarim kol ve patiksiz alt giydiriyorum uyudugu zaman sadece karninin uzerini muslin battaaniye ile ortuyorum ve kizimin cildi hassas oldugu icinfazla sikmiyorum kendin nasil sicakliyorsan yaz sicaginda oda sicaklar yenidogan ama oda bir can cok kundak falan yapmayin sıkmayin cocugu