Merhaba kızlar. Oğlum 23 aylık. Nasıl olduysa kaşla göz arasında oldu her şey kahve bardağım vardı dibi kalmıştı sadece (nescafeydi) kolonyanin ağzını açıp içine dökmüş ama fazla değildi. Acı acı diye yanıma geldi hemen su icirdim. Herhangi bir öğürme kusma ağlama olmadı. Ağzında falan kokuda yoktu. Keyfi hareketleri de normal. Emdi şu içti oynuyor şuan. Böyle durumlar yaşayan var mı? Hangi belirtilerle acile başvurdunuz acaba ? Belirtileri vs nedir bilen yaşayan varsa paylaşabilir mi